12. märts 2009

Lapsed on targad

Vanalinnakooli 1. klassi poisid kirjutasid teemal „Kui ma oleksin Eesti President.“

Vanalinna Hariduskolleegium 6. 03. 2009
Teataja

Õigekiri muutmata.


* ¨Ma oleksin hea presitent ja ma teeksin kõikidele head. Ja ma aitaksin inimestel kriisist lahti saada ja
kodust ilma jäänud inimestele kodu leida. (Karl Markus)

* ¨Kui mina oleksin presitent siis ma kuulutan välja et pentsjonile minakse 100-aastaselt. Ja ei ole mingeid probleeme. Ja ei ole mingeid vaidlemisi Eesti ja Venemaa vahel. (Kristjan)

* ¨Siis ma oleksin Eesti kõige tähtsam inimene. Siis ma käiksin veel välismal ja peaksin kõne. Käiksin alati vabariigi aastapäeval lipuhõiskamist /vaatamas/ja siis veel valitseksin oma riiki ka ning käksin nõupidamisel. (Karl Hans)

* ¨Ma annaksin enda raha natuke riigile! Ja panen kõik ikka tööle tagasi. Sest mõni inimene ei saa siis süüa osta! Sest palka ei ole! Aga kui kõik inimesed töötavad siis savad nad ka palka! Ja siis saavad kõik inimesed ka süüa osta. (Hannes)

*¨Siis ma annaksin kõigile inimestele töö ja ma mõdleksin ise välja selle töö. Ja ma annaksin nendele inimestele kellele ma töö mõdlesin lihtsalt natuke raha kaa et nad saaksid endale süüa osta. (Joonas)

*¨Siis ma annan kõne et aidake tööta inimesi ja kodutuid ja ärge raisake raha kui sa pead kellelegi mõnikord maksma ja mõnes töökohas bossid ärge võtke assja liiga karmilt. (Johannes)

1 kommentaar:

Nelli ütles ...

Lapsed on targad juba nii varases eas! Pole ime, sest juba 2-aastaselt oskavad mõned vaielda õpetajaga tänaval nähtud auto margi üle; kui lapse arvates on Nissan, siis ikka on ka ning tavakeeles buss on hoopis liinibussiauto!
Peaksin üles otsima Õpetajate Lehe, kus küsiti lasteaia laste käest, et kes on president. Need vastused olid ka ikka super...