25. mai 2010

Uus väljakutse - rattaralli

Tuleval pühapäeval (30.05) on tulemas Tartu rattaralli. Start antakse Tartu linnas ning tublimad finišeerivad taas Tartus, mille kogupikkus on 133 km (Tartu-Otepää-Elva-Tartu).

Ma võtsin vastu otsuse, et lähen ja panen end taas proovile. Olen realist ning täispikale distantsile ei lähe. Läbin 71km, mis lõpeb mu kodulinnas Otepääl.

Ega ma pole kokku lugenud, palju km olen alla sõitnud. Aga omajagu sõidetud on küll - loomulikult harrastaja tasemel, kus keskmine ringipikkus on 21km.

Laupäeval oli Maijooks (vt fotosid siit), kus võtsin osa kepikõnnis (7km). Seadsin eesmärgiks ausalt kõndi teha ning hoida ühte tempot. Ja see mul õnnestus. Keskmine pulss oli 150, mida pean heaks näitajaks.

Täna tegin analoogse trenni rattal. Võtsin eesmärgiks sõita pea 30 km, kuid sõidu käigus sain indu juurde ning lõpuks sõitsin kokku 42,33 km.
Aeg: 1:58:28 (koos joogipausidega)
Keskmine pulss: 153
Kalorite kulu: 1354
Kaotatud rasva%: 30
Keskmine kiirus: 22,2 km/h
Suurim kiirus: 33,4 km/h

Olen tulemusega rahul. Pärast jätkus energiat küll, mis annab kindlust, et pühapäeval võiksin sõita küll. Suutsin hoida kiirust normaaselt - teha kiirendusi kui põruda tuulistel tõusudel ning pulss oli ka kontrolli all.

Mis olid siiski murekohad? Tuul. Väikenegi vastutuul teeb mu jõuetumaks. Kergemate käikudega saab siiski läbi murtud, kuid kaotan nii ajas kui kiiruses. Eriti hull on lugu tõusudel. Tõusud ongi mu teine probleem. Teades Tartu-Otepää teed, siis mulle teevad muret kolm tõusu: peale pikka Tatra laskumist algab tõus, mis lõpeb parempöördega Otepää peale. Üsna peale seda algab kõige järsem ja raskem Kiisa tõus. Kolmas tõus on Otepääle sisenedes. Teised on laugemad ja vast ei võta nii palju energiat.

Eks palju oleneb ilmast. Praegu ennustatakse vihma ja ca 6m/s tuult. Sooja 10-12 kraadi. Vaikne vihmane ilm sobiks ka, kuid tuul võiks olemata olla. Loodan parimat.


````
Siit näed sõidule registreerunuid, keda on eilse seisuga kokku üle 3800.

Kommentaare ei ole: