21. juuni 2007

Tähtis päev

Täna on tähtis päev, sest õde Nelli (fotol mustas, siis mina, ema ja õde Kerda) lõpetab Tallinna Ülikooli MA cum laude. Eks me kõik oleme veidi ähmis ja ootame seda päeva nii suure põnevusega. Nimelt, Nelli teeb ajalugu. Meil pole keegi nii tähtsalt, lähisugulaste hulgas, veel lõpetanud.
Kirjutasin Nellile mõned read:

Iga Sinu astutud samm või tehtud tegu
kirjutab märke Su ajaloost.
Iga naeratus Su suul või pisar põsel
tõendab, et oled elus sel maailmaveerel.

Oled kaunis oma lehvivate juuste saatel,
oled veenev oma suurte silmadega.
Oled tark oma järjepidevuse ning usinusega,
mille kõige trooniks on see tänane päev.

Soovin Sulle ilu Sinu sees ja Su ümber,
soovin Sulle meelekindlust ja arukust.
Soovin Sulle julgust ja vaprust -
kõike seda ja enamgi veel!

Tea, et nii mina kui me kõik – oleme Sul olemas!

Naeru, lusti, sära – mu väike õde Nelli!



Palju õnne Sulle!!!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Kai-Epp ütles ...

Soovi minugi poolt õnne. Tähtis asi on see tõesti!!
Mul poja vist ka tulemas, aga kindlasti ta vaatab suuri ilusaid tädisid suu ammuli ja ta unustab sõnad palju õnne :P

Anonüümne ütles ...

palju õnne - juhheii!