30. nov 2008

Pannkoo-oogile!

Täna sain hakkama päris oma pannkookidega. Kahjuks ei olnud piima, kuid veega tulid ka päris head. Magusad. Lisandina sai veidike kaneeli pandud ja tulemus oli lahe! Eriti on läbi aegade mulle maitsenud krõbedad ääred ja need on endiselt head.

Olen varem püüdnud ka pannkooke teha Vilma pannkoogipulbriga, kuid ärge seda viga tehke. Mina vähemalt ei osanud nendest pannkooke teha. Need jäid panni külje kinni ning midagi välja ei tulnud. Tehke ikka oma taignaga, mis pole üldse keeruline. Ja pann peab juba esimese koogi ajal tuline olema.

2 kommentaari:

Nelli ütles ...

Jummmiii..need näevad küll head välja =) Küsin su käest kunagi või teeme hoopis kunagi veel kord, tahaks ka osata "päris" pannakaid teha. Mina olen teinud Vilma ülepannikoogi pulbrist, kuhu tuleb vaid vedelik lisada ja päris head on välja tulnud. Muidugi ei anna neid võrrelda vanast ajast meenuvatega, kuid on ajanud asja ära.
Tubli oled!

Unknown ütles ...

Ise ka ei oska pulbrist teha. Päris kohutavad käkid tulevad.

Aga pannkoogi puhul on kõige tähtsam moos:)