25. juuni 2008

üllatusmuna

Olin pea nädala maal. Ootasin sellist mõnusat suvitamisvõimalust, mis paraku jäi pigem unistuseks. Esiteks sellepärast, et pühapäeval jäin haigeks (olen täna ka tõbine, kuigi näitajad on palju paremad). Ning lisaks olid ilmad ikka päris jubedad. Laupäeva õhtust sadas vihma, puhus tugev tuul ning keskmine õhutemperatuur oli kõigest 14 soojakraadi.

Aga veel põnav oli täna õhtul jõuda oma koju ning esimese suure üllatusena minna rõdule. Lisaks lopsakatele lillekastidele oli mulle silmarõõmu pakkunud ootamatult tekkinud tuvide pesakene rõdu nurgas. Paraku oli see tühi. Ja keset rõdu oli katkine munakene. Tundub, et mu naabrid on kuidagi mingi liistujupiga kaasa aidanud sellele, et mulle siia lindlat ei tekiks.

Tegelikult olid vist märgid tuvide plaanist mulle täitsa märgatavad. Üks neist oli tõesti pidevalt seal nurgas kükitamas. Ju ta uuris ja otsis oma kohta. Tegutseda sai ta alles siis, kui olin kodust ära ning ei käinud pidevalt lillekaste vaatamas.

Kommentaare ei ole: