19. sept 2008

Käsitööpäevik vol 5

Ja mu esimene müts (tegelikult olen mitmed aastad tagasi ühe veel kudunud) saigi lõpuks valmis. Täna tegin viimase 1/3 ringi. Üleeile valmis mu esimene versioon (ülemine foto), mis nägi veidi kummaline välja. Täna oli kepikõnnil see prooviks peas. Natuke kahtlane tundus ka kandes.

Praegune, uus lahendus (alumine foto), tundub peas päris mõnus ja kindel. Väga lahe! Ootan, millal kandma saan hakata.

Tõsiasi on see, et mul oleks teist, heledat värvi, veel vaja. Mõtlen, kas teen ning millise. Palmikud on veidi tüütu teha, kuid need on ju vaid mõned üksikud read. Palmik jätab ka veidi tummisema, paksema mulje. Kirjut asja ei taha teha, sest silmused ei kipu stabiiseld olema. Lisaks kui tahta pesta, siis mis alles jääb...

Praegu olen taas oma tulemiga rahul!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Kinnitan tänase trenni põhjal, et uus mütsi lahend on õnnestunud.
Aga trenn oli vist veidi äge, kange kipun nüüd olema...