17. mai 2009

Eesti saavutas hää tulemuse

Valgamaalase onlines oli üleval küsimustik eurovisiooni vaatamise kohta, kus oli ka vastusevariandiks, et vaatan võistlust siis kui on ka Eesti. Mina jälgisin täpselt neid voore, kus esines Eesti.

Üldmulje võistlusest polegi nii hävitav, kui oleksin eeldanud. Tase oli päris ok. Tõsi, neid lugusid on hää kuulata otseesituses. Pärast raadio kaudu need laulud mulle mingeid emotsioone ei paku.

Norra võit oli meeldiv, sest olin laulu poolt. Oli emotsionaalsust, elu, sära. Üle polnud minu meelest õnneks pingutatud.

Eesti edu oli isegi üllatav, sest minu hinnangul jäi powerist puudu. Sellisest jõulisust, mis annaks teada, et oleme tugevad. Arvan ka, et edu oli tingitud tagasihoidlikkusest ja stiilipuhtusest. Viimastel aastatel oleme väga üle pingutanud oma esinemistega. Nii, et tulevikus tuleks ka arvestada puhtuse ja siirusega.

Võidu lugu:


Eesti lugu:

Kommentaare ei ole: