11. märts 2007

preili atsihh

Ohh, oleks asi kergem, kui oleksin "preili atsihh".
Olen juba väsinud sellest haigusest. Neljapäevast peale pea rivist väljas. Täna, peale tööd, tundsin end päris räbalasti. Püüdsin siis magada natu. Silmadesse on see "jama" libisenud. Aga õnneks pole see gripp, sest puuduvad, VEEL, liigesevalud. Ei teagi, mis homme saab. Pikk-pikk tööpäev ja esmaspäevad on alati nii sisutihedad ja pingelised. Lisaks ootad tulemusi läbirääkimistel Radissonist. Eks tuleb jälgida uudistesaateid ja loota parimat. Edu neile!
Hoidke ennast ja ärge haigeks jääge!

2 kommentaari:

Kadi ütles ...

oi, kullake, nii kurb lugeda, et tõbi kallal. :( Kas sul ikka küüslauku on? Praegusel viirusterikkal ajal võiks minumeelest ka kontorites ja mujal kaastöölistele küüslauku jagada, siis pisikud ei leviks, vaid häviksid. Pealegi - kui kõigil see lõhn (mis mulle isiklikult isegi meeldib) küljes, siis ei tohiks ju keegi nina kirtsutada, onju. Kuidas see 1/3 meie valimisloosungist kõlaski - TERVE EESTI - hoia ennast ja kui pead kontorisse minema, võta maailma parim viirusetõrje ka kaasa! :)

Unknown ütles ...

Tänud!
Kurb iroonia oli selles, et olin tööl täna isegi ESIMENE. Köha öösel ei tapnud, kuid päeval teeb ta oma töö.
Mina olen sibulasõber. Küüslauk kahjuks ei istu teps mitte.