13. aug 2007

esimene tööpäev

Täna oligi minu esimene tööpäev põllumajandusministri nõunikuna. Maja on praegu väga vaikne. Puhkuste aeg veel. Aga suht põnev saab olema. Päris palju saab mul endal teha tööd, mida pole välja töötatud. Sisseelamiseks läheb kindlasti mõni aeg, kuid õnneks on tööpõld enam tutvusringkonnaga seotud. Minu ülesandeks jääbki peamiselt erakonna erinevate strutuuridega suhtlemine. Lisaks kohalike omavalitsuste ja maakondadega suhtlused.
Igatahes, mul on lahe ülemus. Kardan vaid seda, et ei suuda mingil hetkel naljal ja tõelisusel vahet teha, kuid hiljem on nii hea meenutada, kuidas on ta meie elu kirkamaks teinud. Helir-Valdor Seeder on mulle siiani silma jäänud kui tõsise töömehe, aruka ja arutleva isiksusena. Loodan, et meie koostöö kulgeb hästi.

Kommentaare ei ole: