3. aug 2007

Ilus suvepäev

Täna oli üle pika aja soe ja suvine päev. Ootasin seda väga ja saan nüüd öelda, et mu puhkus polnudki nii väga valel ajal.
Olen ka siin mõnda aega eemal olnud. Oli igasuguseid tegutsemisi. Tööl oli vaja asjad kokku tõmmata. Lõpuks oligi pea nii laiali, et said isegi ühed olulised failid kustutatud. Vabandust. Jäi maha palju tegemisi, ja tõdemus, et minu tööga oleks pidanud tegelema ikka kaks inimest, mitte ainult mina ise. Viimane tööpäev oli iseenesest vaikne. Tööl olin vaid mina ja Merike. Merike on hästi tubli ja armastusväärne inimene. Tänan teda kogu südamest. Nii mitmedki rasked hetked oskas ta optimistlikult üle elada ning tuge pakkuda teistelegi. Hoia end, Merike!!!
Ja samal päeval sai lõpuks leitud ka endale uus elamine. Pidin kolima. Aga see oli nö uue elu algus. Tänan neid korteriomanikke, kelle juures sain viibida oma esimesed eluaastad Tallinnas - neid sai kokku seal siis 2 aastat ja 7 kuud. AITÄH!
Uus kodu, uus töö. Ohh, nädal veel ja siis olengi kõigi nende muutuste keskel. Täna tunnen mõnu puhkusest. Olen maal. Rohin peenraid, asjatan kasvuhoones, harvendan vaarikataimi, loen, magan pikalt hommikuti, suhtlen meie loomakestega, pesen nõusid, õmblen isegi ja tunnen vabadusest mõnu. Nii tore. Oleks seda vaid pikemalt...
Pildikesi ka tänasest päevast:

Kommentaare ei ole: