16. märts 2008

remondipäevik

Pean vabandama, et pole pikalt midagi kirjutanud. Olen paraku oma elus praegu teisel lainel.

Nimelt, homme saab täis see tähtaeg, kui olen kaks nädalat korteri omanik. Vaikses kohas ja väga lähedal Stroomi rannale. Eks nagu ikka, vajab ka see pind veidi kõpitsemist ja viimase nädala olen iga päev seal nokitsenud. Sel nädalavahetusel tuli appi mu isa, kes on tohutult abiks olnud. Mina olen selline pealtvaataja ja väikese nokitsusvõimega tegelane.

Edusammuks on see, et tohutu pahteldamine on peaaegu lõpusirgel. Enamus tolmust ka tekitatud. Vahel oli juba selline lootusetu tunne, et mis saab ja kas saab edasi. Aga õhtul saime magamistoa kruntvärvi alla kuivama pandud.

Pean märkima, et ehitamise geen pole minust siiski väga kaugel. Mu vanaisa oli ehitaja. Noorena oli mul lausa vajadus pidevalt onne ja kärusid ehitada. Ligikaudu 10 aastat tagasi ehitasime ka minu toa maal, kus olin usin ehitaja. Vaid põrand jäi minust kaugele... Vasar ja naelad on ikka alati lähedased olnud :)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nädsa siis, elumured tapsid vaimsed huvid :)

Igal juhul palju õnne ja jõudu värskele korteriomanikule. Selle asja üleskõpitsemine on tõeline pain in the ... :)

Ma ka ehitasin kunagi suvilas metsa onne täis. See oli meil seal lausa põhitegevus vahepeal :)

A Sa korralda korteriremondi talgud?

Kai-Epp ütles ...

Oi, palju õnne! Oma Kodu on ikka super küll!
Ja tõesti, kutsu kõik sõbrad külla, juhenda, mida peab tegema ja töö läheb palju palju kiremini :D

Anonüümne ütles ...

õnnesoovid oma kodu puhul. Tegelikult on nii, et mida rohkem aega ja vaeva sa oma kodusse matas, seda armsam see ju lõpuks on.
Tiina

Anonüümne ütles ...

Mul on oma õe üle suur suur rõõm, see on tähtis etapp, uus etapp tema elus ning loodan, et endal ka mahti käed külge panna tolmusele tööle, enne kui kõik valmis saab! =) Igatahes mööbli kokkupanija on sul, Killu, olemas nagunii!

Mida muud soovida kui ... veel jõudu, kannatlikkust ja lennukat mõttelendu =)

Markito ütles ...

Edukat sisse elamist uude kodusse. Midagi oma ikkagi ju!
Loodame peatselt soolaleivale tulla!