29. märts 2008

uuem elukvaliteet

Nii! Nüüd saan raporteerida, et olen esimest õhtut ja just siia kirjutamas oma uues kodus.
Tänan täna väga olulise abi eest perekond Kivisive, kes aitasid mul oma nodi 5. korrusele tarida.

Paraku pean mõnda aega elama sohval, sest voodi tuuakse x-ajal. Lisaks mõnda aega ka kottide otsas, kuid vast saan hakkama. Praegu on minu suurim ponnistus elutoa mööbli valik. See tuba on heledates toonides, kus on musta ja halliga ornamentikat lisaks. Minu esimene valik oli hele mööbel (vaher). See on stiilne, kuid äkki jääb siia keskkonda liiga heledaks? Täna käisin siis uuesti poodides. Tume-pruuni ja musta vahele olen jäänud. Lahe oleks, kui leiaks musta-valge mööbli kombinatsiooni. Kuna ruumi eriti palju nagu polegi, peale diivani paika saamist, vajan vaid paari ja konkreetse suurusega eset. No, loodan, et ühel hetkel laheneb ka see mure.

Kõige suuremad tänud pean ütlema oma isale ja emale. AITÄH! Mitu nädalavahetust on siin mässatud. Pahteldatud, värvitud (elutuba vähemalt kolme erineva värviga :P), tapetseeritud ja muidu vaeva nähtud. Ma ei oska seda kõike kuidagi heastada...

Kuid täna veel ütlen, et kõik tööd pole veel tehtud ning tingimuste loomised ka pooleli. Pean kannatlik olema :P:).

AITÄH KÕIGILE, KES NÕU JA JÕUGA ABIKS ON OLNUD!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Palju, palju õnne uue ja päris oma kodu puhul!!
Tiina