6. jaan 2010

Tartu Maratonile?

Olen vastu võtnud hullumeelse otsuse - läbida Tartu Maratoni 31km. Täispikale maratonile ei julge veel mõelda. Selleks peaks minu hinnangul tegema aastaringselt süsteemset trenni. Ma olen päris harrastaja, kellel tihti sportimissoov suurem kui füüsilised võimed seda lubavad. Kindlust poolmaraton läbida annab sügisene rattamatk (loe siit).

Tartu Maraton toimub 21.veebruaril. Eelsõit 14.veebruaril (siin kava).

Läbimaks maratoni viisakalt ja hea enesetundega, tuleb hakata tõsisemalt harjutama. Et tegevusel oleks indu, avan trennipäeviku. Kui asi soiku jääb, saate mulle meelde tuletada, et go-go-go...

Mida juba teinud olen:
24.dets - suusatasin - ca 12 km (mõõtsin Delfi kaardil) (fotol on näha, kuidas ma sel tuulisel päeval koduõuest Pühajärve Põhikooli suunas minema hakkasin).
28. dets -suusatasin - ca 17,5 km (kodu-Kääriku-kodu).
31.dets - suusatasin - 7,2 km (Pirital)
05.jaan - suusatasin - ajaliselt 1:04 (pulss 88). Paraku distantsi ei oska öelda, sest Stroomil pole sissetehtud radu, on inimeste enda poolt põlvini lumme tallatud teed ning mul polnud meeleski oma ringe lugeda (arvestan 4 km). Tean, et see sumpamine pakkus mulle isegi naudingut, füüsilist koormust ning sai libedal sõiduteel ohtralt paaristõukeid harjutatud, mis on mu üks nõrk külg. Kõige olulisem oli see, et mu uued suusad said esimesed ristsed.
Kokku suusatatud: 40,7 km

Muu liikumine:
02.jaan - intensiivne kepikõnd 39 min Stroomil.
03.jaan - tavaline kõnd 80 min.
04.jaan - tempokas tavaline kõnd 40 min.

Täna oli puhkepäev. Mõtteis ootan homset päeva, SEST... Põhja-Tallinna linnaosavalitsusest sain täna teada, et homme kella ühest alustatakse metsa alla suusaradade tegemist, õhtuks pidid valmis olema. See uudis tegi rõõmsaks.

Usun, et nädalavahetusel tuleks siiski käia Pirital. Seal on pikemad distantsid, mis leevendab kiiret tüdinemist.

Mul on nüüd oma suusad-saapad-kepid. Saabastega juhtus nii, et nad said vist number suuremad. Müüa veidi muigas ja suhtus minusse eelarvamusega, sest mu jalg on suur. Naistenumbrid olid otsas ja meeste 43 oli ka liiga väike, sest uued sapad on nii paksu polstriga. Seega, võtsin 45. Kuid saan ilusti hakkama. Nöörid ilusti kinni ja minekut.

Maratonile pole veel registreerunud. Vaatame, kuidas trennigraafik kulgeb ja loodan, et tervis peab (üle vasaku õla: ptüi-ptüi-ptüi). :)

1 kommentaar:

Nelli ütles ...

Hoian Sulle mõlema käe pöialt ja ka varbaid risti, et ikka jaksu ja indu jätkuks .. julgen samas arvata, et neid mõlemat jätkub! =)