21. jaan 2008

köieltantsija

Olen tagasi. Reis oli tore. Grüne Woche mastaapsus on tohutu. Eesti ei jõua vist kunagi nii ligilähedale. Eks õhtupoole püüan ka pilte üles riputama hakata.

Lahkusin ning saabusin koju segaste tunnetega. Vaadates just tänast poliitilist segadust, mis toimub regionaalministri ümber. Praegu ütlen vaid niipalju, et mõlemad pooled - minister Reimaa kui erakond on teinud korduvaid möödarääkimisi.

Muidugi ei läinud kaua, kuid RE pead tõstis ja asja enda poole ära kasutama hakkas. Vist tänu sellele tõusis uus blogi meie areenile - autoriks Urmas Reinsalu.

Minu kommentaar talle oleks järgmine:
"Minu meelest on üldse täiesti kohatu minna avalikkuse ette prõõkama, kuidas inimestest vabanema peaks. Selge on see, et Lootsmann pole pädev inimene. See, kuidas diilitamist avalikkusele õigustamiseks tuuakse pole normaalne! Nii, et RE vaadaku oma poliitiline kultuur üle."

Loodan siiralt, et IRL samasuguseks kui RE ja KE ei muutuks. Selline piiripeal mängimine on hukatus. Ehtne näide on Res Publica näol olemas. Diilide peale mängimine ei vii erakonda tulevikku, vaid hukutab kuristikus. RE ja KE on isegi suutnud sellega oma valijad ära hullutada, kuid Eesti tulevik selle läbi küll ei võida, vaid iga hetkega kaotab.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hullemat diilierakonda kui Isamaaliit ei ole Eestis nähtud, koos tema diilerist juhi Laariga.

Unknown ütles ...

Kulla Anonüümne!
Tuletan Sulle meelde, et Isamaaliitu pole enam olemas. Lisaks võin kinnitada, et nii ühtset erakonda kui see oli, eriti 2004-2006, pole ma enne näinud. Tean seda, sest olin selle erakonna aktiivne liige ka siis.
Aga jah, rääkigem õigete nimedega. Praegu on Isamaa ja Res Publica Liit.

Anonüümne ütles ...

Tuletan noortele tibudele meelde, et minu kogemus poliitikas on aegu pikem ja tean, et seal ei ole peaaegu ühtegi puhast poissi ega plikat :)), teinekord ehk pikemalt, praegu kiire.

Anonüümne ütles ...

On!
Mina tean vähemalt ühte puhast poissi ja ühte puhast plikat :)