20. mai 2008

Eurovisioon 2008

Kell 23:12

Piilun ja kuulan kõrvalt käivat Eurovisiooni 2008. Mul pole välja kujunenud ühtegi soosikut. Meie Leto Svet oli kuidagi nii hüplev, et seda oli raske jälgida. Lisaks ma pole eriti suures usus, et nad ka edasi jõuavad. Natuke kino oli ka teistel esinejatel. Venemaal on juba mitu aastat üks stiil, minu mäletamistmööda - heledas väänlev "noor"mees. Kuid tunnetasin, et pilalugusid ja mis ei vasta kui muusikalistele etteastetele vilistati välja. Suhtuti väga jahedalt neisse. Eks see on üks mõjufaktor televaatajatele kindlasti. Üks lugu on veel tulemas...


Kell 23:32

Peale kordusvideosid arvan, et kaks viimast saavad kindlasti edasi: Venemaa ja Kreeka. Ülejäänud on ikka minule tume maa... Palju tuleb mängu siiski naabrusriikide poliitika.


Kell 23:53

Edasi pääsesid: Kreeka, Rumeenia, Bosnia ja Hertsogoviina, Soome, Venemaa, Iisreal, Aserbaidžaan, Armeenia, Poola ja.... Norra.
Ees ootavad: Suurbritannia, Saksamaa, Prantsusmaa, Hispaania ja Serbia.
No, mu paar nadi ennustust läks täppi.
Minu soovitus. Siseriikliku võistluse hindajad tuleb viia tagasi profitasandile. Rahvas armastab leiba ja tsirkust, kuid seda Euroopas enam ei hinnata. Seekord oli seda eriti tunda.

Head ööd!

Kommentaare ei ole: