30. mai 2008

õige valik - Rannamäe

Täna anti välja Valdo Pandi nimeline ajakirjanduspreemia tele- ja raadioajakirjanikule Aarne Rannamäele. Minu hinnangul on tegu õige valikuga. Palju õnne!

Kusjuures hiljaaegu mõtlesin, et miks ma ei mäleta, et see mees oleks mingeid preemaid saanud. Korduvalt ja korduvalt on auhindu noppinud Vahur Kersna, kes minu jaoks küll mingit "kiindumust" pole suutnud saavutada. Rannamäe on.

Rannamäe on osav, julge ning otsekohene ajakirjanik. Ta ei aja pläma, vaid on asja kallal täie tõsidusega. See tekitab jälgimisel põneva ärevuse ning tempo viib aja kiiremana edasi kui vahel ootaks.

Minu lemmikud saated Rannamäe juhtimisel (ma küll mõningaid neist saan kuulata väga harva): Vabariigi kodanikud, intervjuud AK-s, Välisilmas, raadiosaade "Rahva teenrid".

Kommentaare ei ole: