18. mai 2008

tore nädalavahetus

Päris aktiivne nädalavahetus on mul olnud. See algas tegelikult aktiivselt reedega, mil käisin IRL fraktsiooniga ainukese ministri nõunikuna kaasas väisamas. Päris tore oli.

Eile käisime Nelliga shopingureisil Helsingis. Minule oli see esmane kogemus. Aga vahva oli. Seal oli küll märksa külmem, kui Tallinnas, kuid ellu jäime. Hommikul esimese laevaga sinna ja õhtul viimasega tagasi ning normaalsel ajal oledki tagasi. Järgmine kord peaks enam kultuurile pühenduma. Aga ma ei tea, kas ja millal võiks see järgmine kord tulla.

Täna alustasin lugemist. "Uus külm sõda" E.Lucas. Aga eriti kaugele ma ei jõudnud, sest tulin mõttele siiski rulluisud soetada ning proovisõit ära teha. Nii saigi tegutsetud. Kepikõnnist vajan vaheldust. Koormus on ka enam jalgadele. Algus oli päris edukas, kuigi siiani olen oma elus vast paar tundi rullidega sõitnud. Pidurdamised ja teatud üleminekud vajavad harjutamist.

Jagan nähtut ja kogetut siingi. Lisaks on mõned pildid minu lillekestest, mis on märksa tugevamaks muutunud.

Kommentaare ei ole: