8. jaan 2007

8.jaanuar

Täna oli päris metsik päev. Algas hr Metstaki, minu jaoks väga ülbe käitumisega. Hirmu võttis naha vahele. Ju see KE on inimestega korraliku peapesu teinud. Maakohtades ollakse ka sellega hädas, et enne ei jäeta inimest rahule, kui ta peab KE liikmesastumisankeedi ära täitma. Jube! Ja raha eest minnakse! On see paratamatus? Mina püüan oma elu elada küll nii, et oma hinge ma ei müü! Olen seda siiani ka teinud. RP oma asutmiseelses ajas püüdis ka iga nipiga. Ja kui tõde välja tuli, et ma IML ja politoloog ja sooviks ka edaspidi nende materjale saada, siis adjöö.
Õhtupoole natuke kosusin. Õigemini, olin vist nii umbe jooksnud, et ei saanud aru, mis eriti tegema peaks. Tegin jooksvaid asju. Tööpäev ise kestis kokku üle 11 tunni (jee!?), kus sai natuke ka kampaaniaga tegeletud. Igatahes, mõtlema paneb, alles ju esmaspäev. Aga esmaspäevad ongi reeglina kõige raskemad. Loodame parimat! Ikkagi erakonna hüvanguks! :)
OK, püüan kosuda ja homme taas edasi panna.

Edu kõigile!

Kommentaare ei ole: