21. jaan 2007

KUTSUN ÜLES BOIKOTILE

Kutsun kõiki üles keskerakondlike tooteid mitte osta. Näiteks tuleks eemale hoida Kalevi toodetest. See on raske, kuid mis teha. Õnneks on valikud päris suured ja magusavajadus saab rahuldatud teistegi kaupadega.
Meenuvad veel Tere piimatooted. Mina polegi nende toodete ostja. Kui tahan midagi head, siis tarbin erakonnakaaslase kohupiimatooteid, Nopri talu tooteid.
Jalgpall Andres Operi esitluses tuleks nii TV kui ka väljakul vahele jätta. Keeruline, kas pole? Kuid karm reaalsus.
Võsa oli minu arvates päris tore mees. Suhtlesime IML valimispeol oktoobris (2005). Mul kujunes temast päris sümpaatne arusaam. KUID siis keeras mees sellise käru, et anna aga olla. Täitsa jama ajab suust välja. Ei teagi, kas talle kaasa tunda, et on saanud sellise ajupesu osaliseks või jätta ta "taeva alla". Õnneks pole ma ühtegi tema saadet otsast lõpuni näinud, vaid lõike. Siiski võiks tema saadete vaadatavust igaüks vähendada.
Kanal2 on pesuehtne KE pesupasin. Vana-aasta lõpuüritus kubises keskikatest, et süda läks pahaks.
Mida veel tuleks silmas pidada? Mis mulle kohe ei meenu??
Loodan, et inimesed saavad sellest aru. Loodan, et taibatakse monopliseisundi (viisakamalt öeldes) kujunemise tõsidust. Ja see monopol pole tööstuslik, vaid parteiline.
Must vaip on me maale langemas...

Kommentaare ei ole: