6. jaan 2007

IRL volikogu

Täna oli mul tööpäev. Saku mõisas IRL volikogu, kus kinnitati IRL valitsemiskava 2007-2011. Meeldiv õhkkond oli ja töine.

Üks mu lemmikpoliitikuid erakonnas on Helir-Valdor Seeder. Viljandimaa endine maavanem. Erakonna volikogu üks esimeestest. Ta on humoorikas, vahel kelmikas ja tegelikult väga asjalik mees. Saame tihti asjadest ühtmoodi aru ja see teeb mulle rõõmu. Täna suutis ta ka mu meele lustlikuks teha (seda on viimasel ajal nii vähe - lustlikkust). Panen siia üles maikuus ('06) toimunud IML volikogu, kus otsustati ühineda RP-ga.

Mulle meeldib valitsemiskavas üks punkt kohe eriti. IRL ei ühine koalitsiooniga, mille koalitsioonileppes on kavas luua palgaarmee. Olen laisk ja kiire elu tõttu pole saanud kirjutada, kuid plaanis oli sel teemal kirjutada. Riik ei suuda piisavat palka maksta meditsiinitöötajatele, päästeteenistujatele, õpetajatele ja veel paljude eluvaldkondade esindajataele. See on eeldus, et ka armeetöölised ei saa piisavat palka, kuigi nende "elurisk" on natuke kõrgemgi. Või eeldatakse, et sinna lähevad käik põhiharidusega noored, kes õppida ei viitsi ja on elule ise alla andnud??? Selleks meil seda armeed vaja ei lähe!

IRL terviktekst valitsemisprogrammist 2007-2011.

Kommentaare ei ole: