15. jaan 2007

Nädal algas

Nädal sai täistuuridega taas üles. Uni ei taha ära minna ja pinge on pingul. Hirmuga hakkan juba neljapäevale mõtlema. Lähen siis koos meie värske teistkordse isa ja IRL peasekretäri Margus Tsahknaga erakonna valimisnimekirja esitama.
Täna on veel selline tunne, et tahaks õhku tõusta. Vahel on selline tunne, et tahaks teha ja teha, kuid tegelikkuses tulevad piirid peale. Just tehniliste teadmiste osas. Nt IT-ndus. Ei oska neid valemeid, oskan vaid asju põhjale üles panna, kuid põhju luua ei oska. Siis tahaks kirjutada. Minu unistus on juba pikemat aega kirjanikuks hakata. Esilagu selliseks, et oskaks romaane kirjutada. Aga äkki teen selle ära ka - "Minu elu romaan" näiteks võiks pealkiri olla. Aga esialgu tahaks artikelid kirjutada (mida ma ammu teinud pole). Ja neid erinevas stiilis osata kirjutada. Eks näis... ilus on unistada.
Kas keegi teab, kuidas saada üle helistamise-foobiast? Olen lapsest saati mitte eriti telefoni-inimene. Minu lapsepõlvesõbrannad olid minuga küll hädas. Ma ei olnud üldse varmas helistama. Ja ei ole praegugi... Ei nende ees ega ka eriti võõraste ees. Aga see pole hea ju... Kui keegi oskab nõu anda, siis ootan hea meelega.
Vaatame, mis nädal siis endaga kaasa toob. Igatahes palju tööd ja vaeva.

Edu!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Noh, unistused vs reaalsus... lootused ja kartused. Aga sellegipoolest läheme aina edasi

raul ütles ...

Telefonifoobia on midagi väga hirmsat. Ise kannatan ka selle ekstra raske vormi all, no lihtsalt ei suuda helistada või telefoniga rääkida pikemalt kui kolm-neli minutit.

Anonüümne ütles ...

Aga selle foobia kohta - mida rohkem oled sunnitud telefoni teel suhtlema, seda lihtsamalt see suhuma hakkab.
Viimasel ajal nt mulle kohe eriti meeldib helistada ja eriti selliseid asjaajamise-kõnesid teha...Muidu (meili teel asju ajades) on alati valestimõistmise ja äravusserdamise oht.

Anonüümne ütles ...

Telefonifoobia vastu teen mina ise nii, et lihtsalt tõstan toru. Ja kui toru juba tõstetud, siis ma ju ometigi ei pane seda niisama tagasi :)
Või teha üks samm edasi: midagi mõtlemata tõsta toru ja valida kohe number. Siis enam taganemisteed ei ole.

See on selline foobiale ärategemise tehnika. Et teed asja enne ära, kui foobia kohale jõuab. Vaevalt ta siis pärast enam viitsibki Sinu juurde tulla :)