21. veebr 2008

rüvetamine Hirvepargis

Olen võlgu ühe üleeilse seiga minu elus.

Läksin hommikul jala üles Toompea poole. Möödusin Hirvepargi mälestusmärgist. Politsei auto peatus ning kaks politseinikku väljusid kiiremas korras autost ning liikusid mälestusmärgi poole. Kell oli 8:45 paiku. Ja mis ma märkasin? Mälestustahvlile oli musta aerosoolvärviga piserdatud mingi käkk. Käkk paistis olema pääsukese peal. Kiviseinale oli slaavi tähtedega kirjutatud ANSIP.

See oli rabav, negatiivses mõttes. Märk oli peale 3.jaanuari lõhkumist üleval jõudnud olla minu hinnangul kuni 3 nädalat. Lisaks juhtub see kõik enne vabariigi 90. aastapäeva. Judinad tulevad peale. Kuulsin veel ühe kodaniku käest, kes oli sealt pealelõunal möödunud, et kohtutav kemikaalide lõhn oli üleval ning suur veeloik mälestustahvli all.

Tegin fraktsioonile ettepaneku pöörduda siseministri poole turvakaamera paigaldamise osas. Marko Mihkelson kirjutas minu läbielamisest ka oma blogis. Mind hämmastab see, et politsei pole seda fakti meediasse pannud. Minu viga oli see, mida kahetsen, et pilti ei teinud sellest jubedusest.

Kommentaare ei ole: